Dag 20: Op naar huis & een recap

Vanmorgen werden we wakker in het heerlijke bed. Nadat we ons nog een paar keer hebben omgedraaid pakken we de laatste spullen in en maken we goed gebruik van het inbegrepen ontbijt. We nemen een Lyft naar het vliegveld en zijn weer snel door de controles heen. De eerste vlucht is naar Montreal en van daar vliegen we weer naar Amsterdam. Op Montréal hebben we een lekkere burger gegeten en de laatste vlucht zoveel mogelijk geslapen. Fijn om weer thuis te zijn!

Om de vakantie af te sluiten even een overzicht met onze favorieten:

De lekkerste pizza

Yannick: in Vancouver bij Ignite Pizzas

Michelle: ook in Vancouver en in Tofino bij Basic Goodness

Het lekkerste drankje

Yannick: The Dame Dorthey (bier) in Calgary

Michelle: de Sangria (alcoholvrij) in Whistler

De leukste film in het vliegtuig

Yannick: Once upon a time in Hollywood

Michelle: Hairspray (de enige film)

De beste souvenirs

Yannick: die waren te vinden op Granville Island in Vancouver

Michelle: daar sluit ik mij bij aan!

De leukste excursie:

Yannick: Een van de whaletours of Maligne Lake Cruise

Michelle: De Tofino whaletour!

We kijken terug op een fantastische reis! ❤️

Een reactie plaatsen